Α ΡΕ ΜΕΝ24 ΠΩΣ ΤΑ ΛΕς…

Οι απαντήσεις στις ερωτικές σας απορίες

Το ΜΕΝ 24 ακούει τις ερωτικές σας απορίες, κατανοεί τα διλλήματά σας και δίνει τις κατάλληλες συμβουλές στους φόβους και τα… πάθη σας.

Όποτε προσπαθώ να της πω ότι θέλω να τη χωρίσω αρχίζει και κλαίει και τελικά δεν χωρίζουμε. Πώς να τη χωρίσω;

Μήπως δεν θέλεις και πολύ να χωρίσεις, αμφιταλαντεύεσαι και εκείνη τη στιγμή που σπαράζει στο κλάμα βρίσκεις ευκαιρία να μην το κάνεις τελικά; Από ότι καταλαβαίνω, δεν θες να χωρίσεις για άλλη γκόμενα, γιατί τότε θα το ΄χες κάνει και σκασίλα σου.

Αν ότι κι αν λέω εγώ, θέλεις όντως να την χωρίσεις αλλά νιώθεις τύψεις, κάντο κι άσε την να πλαντάξει. Πίστεψε με, αν εκείνη ήθελε πραγματικά να σε χωρίσει κι εσύ έκλαιγες, θα σε χτύπαγε παρηγορητικά στην πλάτη και θα σου έλεγε bye-bye.

Θέλει να βγαίνουμε με τις φίλες της, οι οποίες είναι πανάσχημες και βαρετές. Πώς να αποφύγω τέτοιες εξόδους;

Υποχρέωσε την κι εσύ να βλέπει Champions League παρέα με εσένα, τα κολλητάρια, τις πίτσες, τις μπύρες., τα ρεψίματα και τους λεκέδες στον καναπέ. Για μία φορά με τις φίλες της άλλη μια με τους κάφρους σου.

Α, επίσης κάτι ύπουλο και κακό που σίγουρα θα πιάσει είναι να βάλεις τα δυνατά σου, να κλείσεις τη μύτη σου και να περάσεις μια βραδιά μιλώντας μόνο με τις φίλες της, λέγοντας μια-δύο προτάσεις σε εκείνη. Θα ζηλέψει και θα προτιμάει να σε έχει σε αποκλειστικότητα. Μουεχεχε.

Έχω, για δύο χρόνια και κάτι, σχέσεις με δύο γυναίκες. Όλοι μου λένε ότι έχω ψυχολογικό πρόβλημα. Εγώ πάντως περνάω καλά και με τις δύο. Εσύ τι πιστεύεις;

Ότι αν σε πάρουν χαμπάρι θα σε πάρουν με τις πέτρες. Μην ελπίζεις στην κλασική φαντασίωση, αυτά γίνονται σε φτηνές τσόντες.

Είμαι παντρεμένος αλλά κατά καιρούς βγαίνω και με άλλες γυναίκες. Έχω καταλάβει η γυναίκα μου ότι το ξέρει αλλά φαίνεται ότι δεν την πειράζει. Νομίζω ότι με απατάει και για αυτό δεν νοιάζεται. Εσύ;

Εγώ τι; Αν νοιάζομαι; Τι με νοιάζει εμένα αν έχετε χιλιοκερατώσει ο ένας τον άλλο και γουστάρετε ταυτόχρονα; Πάντως, αν και είμαι της άποψης ότι σε έναν γάμο οι πιθανότητες κάποιος να την «κάνει» έστω μία φορά είναι αυξημένες, παρόλα αυτά δεν είναι και ζωή αυτή. Ε, γιατί είστε παντρεμένοι δηλαδή αν και οι δύο τσιλιμπουρδίζετε;

Τι; Έχετε παιδιά; Δεν είναι δικαιολογία, γιατί όταν μεγαλώσουν και καταλάβουν ότι οι γονείς τους κοροϊδεύονται δεν θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα ότι μένατε μαζί για εκείνα. Τώρα για το αν σε κερατώνει στα σίγουρα, who knows; Αν όντως το έχει καταλάβει και είναι αδιάφορη τότε μπορεί και ναι. Ίσως όμως και να καταστρώνει σχέδιο εκδίκησης. Ή μπορεί απλά να μην την νοιάζει γιατί δε σε γουστάρει πια –χωρίς απαραίτητα να σε κερατώνει.

Δεν μπορώ να κάνω σεξ με την ίδια γυναίκα για πολύ καιρό. Με όσες γυναίκες έχω πάει, βαρέθηκα πολύ γρήγορα. Έχω πρόβλημα; Κάνω κάτι λάθος;

Κοίτα… Ή εκείνες είναι αυτές που κάνουν το λάθος (ναι, αλλά πόσο λάθος πια;) και τις βαριέσαι ή πολύ απλά δεν είσαι «υλικό για σχέση». Βαριέσαι ρε παιδί μου, πώς να το κάνουμε; Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι φτιαγμένοι για μόνιμες σχέσεις, οικογένειες κου του λου.

Το θέμα είναι να μην τις δουλεύεις, να ξεκαθαρίζεις την κατάσταση: Κορίτσι μου, σε θέλω, αλλά όχι για πολύ. Be a man! Αν μέσα σε όλα, έχεις βαρεθεί και τον εαυτό σου, δυστυχώς δε μπορείς να κάνεις κάτι. Μόνο υπομονή μέχρι να σε χτυπήσει κατακούτελα ο έρως.

Πριν από λίγο καιρό, μου γκρίνιαζε πάρα πολύ για οτιδήποτε. Μετά από συζήτηση που είχα μαζί της για το θέμα, είχε σταματήσει. Πρόσφατα ξανάρχισε και μου την δίνει στα νεύρα. Πιστεύεις ότι θα βγάλω κάτι με το να ξανασυζητήσω μαζί της ή να τη χωρίσω;

Όλες οι γυναίκες γκρινιάζουν. Και ναι, είμαστε ικανές να γκρινιάζουμε για οτιδήποτε. Από το ποια είναι αυτή η ξανθιά που σου μίλησε μέχρι το γιατί άφησες το ποτήρι εκεί και όχι εδώ (ε, γιατίιι;). Η αλήθεια είναι ότι μακροπρόθεσμα δεν θα καταφέρεις κάτι με το να το ξανασυζητήσεις. Το πολύ πολύ να κρατιέται πάλι για λίγο καιρό αλλά μετά να μην μπορεί άλλο, θα σκάσει, και θα στα πει ένα χεράκι.

Μήπως κι εσύ βρε παιδί μου την προκαλλείς; Γιατί έχει διαφορά. Αν σου γκρινιάζει επειδή έχεις «βρώμικο» παρελθόν και ακόμα και τώρα που είσαι μαζί της, «παίζει» το ματάκι σου και σε «τρώει» και το κ*λαράκι σου, ε , δεν έχει κι άδικο. Αν είναι στο άλλο άκρο όμως, άστην να φύγει να ηρεμήσεις.

Στείλτε τώρα τη δική σας ερώτηση εδώ.

2 Σχόλια

  1. Δεν έχει και άδικο!!! Απαντάει και σε γυναικείες ερωτήσεις το περιοδικό?? Γιατί έχω μερικές απορίες χιχιιχχι

  2. Αμέ… Για στείλε! Που χάθηκες εσύ μωρέ??? 🙂

Σχολιάστε

