ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙ…

Είναι ένας Ιταλός, ένας Γάλλος και ένας Έλληνας και συζητάνε για το πώς τους αρέσει να κάνουν έρωτα.

Λέει ο Ιταλός: «εμένα μ αρέσει να είμαι εγώ από πάνω της, να βλέπω το πρόσωπο της, τις αντιδράσεις της, αν της αρέσει ή όχι, να την χαϊδεύω, να τη φιλάω, γενικά να έχω εγώ τον έλεγχο…»

Λέει και ο Γάλλος: «εμενα μ αρέσει να είναι αυτή από πάνω, να τη βλέπω να κουνιέται πάνω μου, να της χαιδεύω το στήθος και γενικά να έχει αυτή τον έλεγχο και εγώ να βλέπω όλο της το κορμί σε πλήρη παράθεση..»

Απαντάει και ο Έλληνας: «τι να σας πώ ρε παιδιά, εμένα πάλι μου αρέσει να είναι η γυναίκα στα τέσσερα…»

Και τον ρωτάνε οι άλλοι: «Μα καλά, στα τέσσερα όταν είναι, δε βλέπεις τίποτα…»

Και απαντάει ο Ελληνάρας: «Πως δε βλέπεις… Να, τις προάλλες έβλεπα Τσάμπιονς Λίγκ…»

Σχολιάστε

