Το στρες μειώνει τις «σεξουαλικές επιδόσεις»

«Το σεξ είναι περισσότερο στον εγκέφαλο παρά κάτω από τη μέση. Για τους περισσότερους ανθρώπους όσο περισσότερο είναι το στρες τόσο λιγότερο θα είναι το σεξ μέσα σε μια σχέση

Μπορεί το εργασιακό στρες να δημιουργεί προβλήματα στη σεξουαλική σας ζωή; Μια πρόσφατη δημογραφική έρευνα της Ρελόρα, εταιρεία που δραστηριοποιείται στην παραγωγή φυτικών συμπληρωμάτων για τη μείωση του άγχους και του στρες, καταλήγει πως «ναι!» 500 άνθρωποι ηλικίας από 18-55, από δέκα μεγάλες πόλεις των ΗΠΑ, συμμετείχαν στη μελέτη με τίτλο «Stress & the City» που διερεύνησε αίτια του στρες και τις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για να εκτονωθούν.

Σε γενικές γραμμές, 46% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έχουν περισσότερο στρες από ό,τι πριν ένα χρόνο, 62% δήλωσαν ότι δεν κάνουν αρκετό σεξ λόγω άγχους. Τα οικονομικά προβλήματα ήταν ο βασικός παράγοντας άγχους για το 64 % των ερωτηθέντων ενώ άλλοι λόγοι ήταν η πίεση στη δουλειά (40%), η έλλειψη χρόνου και το αίσθημα της βιασύνης (39%), τα οικογενειακά προβλήματα (32%) και τα προβλήματα των σχέσεων (30%).

«Το σεξ είναι περισσότερο στον εγκέφαλο παρά κάτω από τη μέση. Για τους περισσότερους ανθρώπους όσο περισσότερο είναι το στρες τόσο λιγότερο θα είναι το σεξ μέσα σε μια σχέση,» εξηγεί ο Δρ Πίτερ Λάμπρου, διευθυντής της ψυχολογικής κλινικής στο Νοσοκομείο Σκριπς Μεμόριαλ στην Καλιφόρνια. «Ό,τι μπορούν να κάνουν τα ζευγάρια για να ανακουφιστούν ψυχολογικά από το στρες μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της σεξουαλικής τους ζωής. Από ασκήσεις χαλάρωσης, γιόγκα και διαλογισμό μέχρι ακρόαση μουσικής και φαγητό

Ιδού μια λίστα κοινών αλλά αποτελεσματικών μεθόδων για να ανακουφιστείτε από το στρες:

1. Ασκήσεις αναπνοής
Πρόκειται για τις γνωστές ασκήσεις που χρησιμοποιούν βαθιές αναπνοές, παύσεις και εκπνοές.

2. Αεροβική άσκηση
Η καθημερινή αεροβική άσκηση 30-60 λεπτά βοηθάει στην καταπολέμηση του στρες μειώνοντας τα επίπεδα των στρεσογόνων ορμονών και αυξάνοντας τα χημικά «ευφορίας» στον εγκέφαλο.

3. Περίπατοι
Οι περίπατοι εκτός από μια μορφή ήπιας άσκησης έχουν και μια ψυχολογική επίδραση που συντελεί στην χαλάρωση του οργανισμού.

4. Γιόγκα
Οι ασκήσεις γιόγκα εκτός από τελευταία λέξη της μόδας στο σύγχρονο τρόπο ζωής βοηθούν στην ανακούφιση από τα συμπτώματα στου στρες.

5. Κατοικίδια
Αγοράστε ένα κατοικίδιο και παίξτε μαζί του. Οι θετικές επιδράσεις που έχουν τα κατοικίδια στη ψυχολογία μας δεν είναι επιστημονική φαντασία αλλά αλήθεια τεκμηριωμένη με σχετικές έρευνες.

http://www.men24.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: