Γράμμα στον Άη Βασίλη…

santa_claus_01.jpg

Dear Santa-ντεμέκ-Clauss

Σου γράφω αυτό το γράμμα, για να σου ζητήσω συνοπτικά τα εξής:

  • Πτυχίο
  • Μια οθόνη ΤFT 17″ για το pc μου
  • Πρωτάθλημα για την ομάδα μου (ΑΡΗΣ) σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ
  • Να κερδίσω στο Τζόκερ σε τζάκ πότ των 10.000.000 ευρώ
  • Ανηψάκι (μίλα στο Θεό και κάνε τον αδερφό μου να το δρομολογήσουν)
  • Πάνω από όλα όμως άγιε Βασίλη, θέλω να μου δώσεις υγεία… Γιατί χωρίς αυτήν, όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία και αξία… Και αγάπη, στολισμένη με ευτυχία και καλοτυχία, για να μου δίνει δύναμη και να μη κ@λ@νω πουθενά. Γιατί χωρίς όλα αυτά, ο άνθρωπος είναι ένα τίποτα. Ένα μηδενικό.. (μπηχτή δική μου για μερικούς «δικούς μου» ανθρώπους…)


Περιμένω και τα δικά σας γράμματα πρός τον Αη Βασίλη… Είτε στα σχόλιά σας, είτε στα blogs σας.. Απλά ενημερώστε για να δώ…
🙂

*** 14/12/07 από τις 12:30 το μεσημέρι, συντονιστείτε στο http://doremi1982.listen2myradio.com

>>Επειδή το τραβάει η μέρα σήμερα, συντονιστείτε στο παραπάνω link μετά τις 9 το βράδυ<<

*Πάρτε κάτι για να έχετε μια ιδέα–>

ALL THE MUSIC IS HERE!! TUNE IN!!!

10 Σχόλια

  1. Πάνω από όλα υγεία. Όλα τα άλλα έρχονται δεύτερα. Εγώ θέλω οπωσδήποτε δουλειά.

  2. Ρε συ, τώρα το είδα, θέλω και την αγιοβασιλήνα. Ποια είναι ρε συ αυτή?

  3. Στον Άη Βασίλη οι ερωτήσεις desa… 😉

  4. I’m dreamin of a white Christmas just like the ones i used to know….

  5. Ωπα και Φράνκ Σινάτρα η Κατ… 😛

  6. χιχι!!! 😀 Ναι του μοιάζω ειδικά στο χρώμα!! 😛 Λοιπόν εσύ με καλύβεις με το δικό σου γράμμα!

    1ον και κυριότερον ΥΓΕΙΑ σε όλους, αγάπη!
    2ον και εμένα μια TFT 17» θα ήταν ότι έπρεπε μην σου πω και 19»!!Μου χρειάζεται…
    3ον το τζόκερ!(Μπορούμε να κάνουμε συμφωνία βέβαια,αν ο Άγιος Βασίλης δώσει το τζόκερ μόνο σε έναν από τους δύο, μπορούμε να τα μοιραστούμε!!χιχχι 😀

  7. Τι καλό κορίτσι… Με σκλαβώνεις.. Να το μοιραστούμε. Εγώ πάντως θα παίξω. Αν κερδίσω, promise to tell u. 🙂

  8. Α καλό παιδί είσαι εσύ που θα μου το πεις αν κερδίσεις!!Εγώ πάντως δεν είχα σκοπό να σου το πω!!χεχε!!(πλάκα κάνω)

  9. AX!?! ^&@^(#@^#$@^@#%#@&*#@*()#@)(@#

Σχολιάστε

