Ατάκες κατά την διάρκεια του σεξ..

Οι 16 πιο μισητές από τους άντρες, γυναικείες ατάκες κατά την διάρκεια του σεξ..

– «Πιο βαθιά!» (Μωρή, έχω κι άλλο και στο κρύβω;)

– «Μη σταματάς», επιτακτικά..(Πόσο να αντέξω ο χριστιανός, άνθρωπος είμαι και εγώ, λύγισα)

– «Όλοοοο!» (Δεν θέλω να σε πονέσω, βρε κουτό, γι’ αυτό δεν το ξεδιπλώνω!)

– «Άαχ, συνήλθα!» (Ωχ,θα αρχίσει να μιλάει πάλι!)

– «Θέλω να σε ακούσω όταν τελειώσεις» (Μα, έχω τελειώσει ήδη, γλυκιά μου!)

– «Όχι, όχι τίποτα.. Απλώς με το μαγιό φαινόταν μεγαλύτερο» (Ήταν που δεν είχα που να βάλω τα κοχύλια..)

– Χαϊδευτικά τύπου : – «Γουγούτσο/ τερατουλίνι/ τζουτζούκι» (Πόσο θα έπιανε αν την πούλαγα σε έναν άραβα;)

– «Δούλευέ το!» (θα μου κολλήσεις ένσημα όμως;)

– «Κάρφωσε με!» (Γαμώτο, ξέχασα να φέρω και το πριτσινοπίστολο!)

– «Τι θα κάνουμε μετά;» (Δεν ξέρω για σένα, εγώ λεω να περάσω μια βόλτα από την Φυλής.)

– «Πρώτη φορά ένιωσα έτσι..»(Αν συνεχίσει να με δουλεύει, θα την χτυπήσω!)

– «Τα’ κάνες και με άλλες αυτά;» (Όχι βέβαια, για σένα τα φύλαγα!)

– «Μ’ ανατριχιάζεις» (Ξέχασα το παράθυρο του μπάνιου ανοιχτό.)

– «Ναι, ναι, ναιαιαιαιαιαι, Άάαχ, ναι, ναι, αάχ, ναι, ναιαιαι,..» (Να το πάρω το τζιπ μαύρο ή άσπρο;)

– «Τσούζει. Λες να’ χω μύκητες;» (Τώρα έχω και εγώ..)
– «Θέλω να βλέπω το πρόσωπο σου» (Πάλι δεν θα γυρίσει, γαμώτη μου!)

*πηγή:

http://www.my-soul.net/?q=node/109

15 Σχόλια

  1. χαχαχαχα!!! Που το θυμήθηκες βρε; Είχα χρόνια να το διαβάσω 🙂 Όλα τα λεφτά οι ατάκες, δεν το συζητάμε… Καλησπέρες 🙂

  2. 🙂 Έπεσε τυχαία στο μάτι μου και είπα να σας κάνω να γελάσετε.. Ελπίζω να ξεαρρώστησες.. ΚΑΛΗΜΕΡΕΝΝ

  3. «Τα’ κάνες και με άλλες αυτά;»

    Τι μου θύμισες τώρα… 🙂

  4. Τί έχει ακούσει ο κόσμος.. Για πείτε και σείς κανένα καλό.. Καλως ήρθες mano.. 🙂 tHnx

  5. Τώρα βέβαια αν το παληκάρι είναι και κρητικός, είναι και οπλοφόρος τότε έχουμε πρόβλημα..

  6. Μετά τα τελευταία… Κι αυτοί ίσως να εκλείψουν…

  7. ξεαρρώστησα ελαφρώς. Ελπίζω μέχρι τη δευτέρα να έχει φύγει και το τελευταίο δείγμα ιού :-Ρ Καλημέρες 🙂

  8. χαχαχα, είχα κι εγώ πολύ καιρό να το δω, από τα καλύτερα!!!
    Καλημέρα 🙂

  9. Εγώ πάντως αν άκουγα οτίδηποτε από όλ αυτά, ίσα που έφευγα.. Καλημέρα stalagmatia. Welcome! 🙂

  10. Χαχαχα, καλά ήτανε 🙂 Μα άσπρο τζιπ; Καλημέρες!

  11. Ναί ναί.. Αφού της άρεσε της κοπέλας… 😛

  12. Γαμάτο, βρήκα ένα άρθρο κάπως ίδιο άλλα θα το ανεβάσω πολύ αργότερα. Πάντως οι ατάκες αυτές είναι γαμάτες.

  13. Άντε περιμένω να το ανεβάσεις…

  14. an ta deis kapoia apo auta zhtate na sas ta leme…so what?

  15. Έχω πολλά να πώ, αλλά δε θα πώ τίποτα… 😡

Σχολιάστε

