Περί ζωής…

Έφαγα φλασιά εκεί που καθόμουν… Για το τί ζώ, το τί νιώθω, το τί υπάρχει, το τί δέχομαι, το τί ψάχνω… Το τί συμβαίνει… Κάθομαι στην πολυθρόνα μου και αντί να ξεκουραστώ, αναρωτιέμαι και ψάχνω γιατί και πώς έχουν γίνει πλέον τα πράγματα… Πώς έχουμε αφήσει να γίνει και να καταντήσει η ψυχή μας, τα ιδανικά μας, τα συναισθήματα μας… Αδέρφια να μισίουνται μεταξύ τους… Πατεράδες να αδιαφορούν για τα παιδιά τους, φίλοι να μην είναι φίλοι πραγματικά, μα εχθροί… Ζευγάρια να χωρίζουν για το παραμικρό… Φτάσαμε σε σημείο να μη μπορούμε να κοιτάξουμε κανέναν πλέον στα μάτια… Να κοιτάς και να βλέπεις στα μάτια των άλλων μίσος, φθόνο, ζήλεια, πόνος, κακία, ανταγωνισμός αθέμιτος… Χάνουμε την αγνότητα της ψυχής μας και οδηγούμαστε σε ηθική κατάπτωση… Πολύ πεσσιμιστικό θα πείς… Δεν είναι.. Είναι ηγαμημένη αλήθεια… Όλοι έχουμε γίνει υποχείρια μιας ανώτερη δύναμης… Πες το χρήμα, πες το εξουσία, πες το δύναμη… Όταν τα έχεις, νιώθεις ότι έχεις τα πάντα… Γιατί? ΓΙΑΤΙ? Γιατί έχεις επιτρέψει στην ύλη να γίνει το αφεντικό σου… Απ τη στιγμή που γεννιέσαι ελέυθερος, πρεπει να πεθάνεις σκλαβός… Σκλάβος σε κάτι που ούτε εσύ το ξέρεις και όμως νιώθεις ότι πρέπει να το λατρέψεις… Δεν είμαι διατεθημένος να συμμετάσχω σε αυτό το παλιοπαίχνιδο… Παίξτε χωρίς εμένα… Ένας λιγότερος… Στα σχέδια σας-κ δεν κατηγορώ άτομα τώρα, απλά καταστάσεις- δεν θα γίνω το θύμα… Έχω κουραστεί να νιώθω μαλάκας επειδή άλλοι το διάλεξαν για μένα… Θέλω να ζήσω, να ανάψω να σβήσω, του κόσμου να γίνω φωτιά… Να κερδίσω να χάσω, να βγώ να φωνάξω, δε θέλω να ζω σα σκιά… (Άρχοντας Νότης..) ΣΙχάθηκα να βλέπω παντού αδικία, παντού ζήλεια… Ο Θεός είναι επάνω και κρίνει… Αν και εφόσον υπάρχει, αυτός ξέρει… Και όταν μάθουμε και μέις, θα ξέρουμε ότι όλα έχουν γίνει όπως πρέπει…

12 Σχόλια

  1. Α ρε Βασίλη…

  2. ki egw h deuterh pou den thelei na paixei to vrwmiko paixnidi allwn…kai posoi akomh tha to poun akoma..kai?ti ginetai sthn telikh?fovamai gia auta pou tha ginoun gia mena xwris emena…a re vasilh…

  3. Οι αναρχικοί στην Καβάλα έγραφαν σε τοίχους »το χρήμα είναι ο μόνος τρομοκράτης». Εγώ πιστεύω ότι από εκεί ξεκινούν πολλά κακά της εποχής μας, να μη πω όλα.

  4. Μήπως είχαν κ έχουν δίκιο τελικά? 🙂

  5. Εγώ πάλι πιστεύω πως το χρήμα έχει φτιαχτεί για να εξυπηρετεί το Εγώ μας… όλα γίνονται για το Εγώ μας.. Για να φανώ Εγώ, να περάσω καλά έγω, να φάω εγώ… Πως το έλεγε το σχολικό βιβλίο… πρέπει να ζούμε στο εμείς και όχι στο Εγώ… ( που το θυμήθηκα παλι!!!)

  6. Το θέμα είναι τι κάνεις όταν υπερισχύει το ΥπερΕγώ?? …

  7. Άμα πρόκειται για το δικό σου Εγώ… το ψάχνεις.. και φροντίζεις να το καλμάρεις λιιιιγο (εως πάαααααρα πολύ!!)… Άμα πρόκειται για άλλο.. απλά προσπαθείς να του το πεις… Και είσαι στο έλεός του… Δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πιστεύω…

  8. Και απλά γίνεσαι υποχείριο είτε του δικού σου είτε άλλου Εγώ…

  9. Άμα γίνεις υποχείριο του δικού σου… τότε είσαι άξιος της μοίρας σου… γιατί κάποια στιγμή που θα χρειαστείς τους άλλους τότε θα κοιτάζουν και αυτοί τα εγώ τους!! 😉

  10. Αυτό λέω… Ότι όλοι το δικό τους Εγώ και ΥπερΕγώ κοιτάνε μόνο…

  11. auto gia tous anarxikous sthn kavala de to xera …koita na deis ti mathainw……….

  12. Dum spiro sepro…:P

Σχολιάστε

